Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Sunday, June 27, 2010

Baru sthn jagung,na j0in c0ntest GADIS PALING COMEL bagai..haish =P

salam..eksaited nih..haha..xbaik..nnt bnda xbaik b'laku..psan 0rg tua2(bkn sy)..kui kui.. 0k lala...en3 kali b'knaan c0ntest GADIS PALING COMEL..0kay..itu nama contest nye..bkn nama sy..(baik plak kn guna ganti diri 'sy' ble j0in c0ntest,xde tujuan nk m'b0dek cik penganjur..)


0kay,ni banner dr cik penganjur kte,..chumel kn..i loike..feberet kaler kte..ngee.. (dsbbkn c0ntest p0n ttg chumel,jd ayat p0n knela chumel..jd,bykla p'ktaan chumel dlm en3 nih..bkn syarat p'nyertaan yer..)

n presenting the 0nly 0ne ph0t0..
haha..gelak dulu..cerite d sbalik k'chumeln gmbr ini adlh stlh pipi ku d situ naik taklah s'tinggi gunung..tp,ckuplah utk buat 0l my fwen tegur-menegur,kutuk-mengutuk,puji-menuji "eh,syira, kam0o sdh smakin berisi (xyahla nk b'kias,ckp je la aku da gem0ks..)n tlg abaikn latar belakang d situ..c0z ni d kg.sewaktu raya..mmg la knangan manis beb..xnmpk senyum meleret hingga ke telinga..wakaka..sy sbnrnye sy kurus..dlu la..ni yg latest pny..haish..~

syarat2 penyertaan dr cik penganjur :
  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!

0kay,m'jwb s0klan cik pengajur, apakah benda comel/cute yg anda suka? jawapannya,teng teng teng..cupcakes...apakah? kek cawan l0rh..huhu..lgp0n dia buleh dimakan.k0nyang p0n k0nyang...lgp0n,sy dlm pr0ses m'pelajari m'buat cupcakes yg m'jd kegemaran ramai mase kini..ngeee...!~chumel kn? chumel kn?


org yg di'tag' ialah cik cynet skoci n cik nur..dgr tuh,cik cynet n cik nur..pastikn 0rg ditag itu tahu..jgn buat xtahu plak ye..agagaga...

okay..i'm d0ne..thanx t0 cik penganjur krn menganjurkn c0ntest sbegini..boleh jugak mengisi masa lapang dr xbuat apa..wakaka..da.


2 comments:

Nurain Hasan said...

hehe..saya dtg bace entry contest.tengs tau join!
;DD

syira said...

welcum n thanx jugak..(>.<)

Related Posts with Thumbnails