Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Saturday, June 26, 2010

Jenaka d mlm hari

salam..tbe2,t'jumpa lawak xleh blah dlm magazine..sje xde keje..jd,p0st d sini..full st0p.

Nenek tua :
seorg nenek tua berusia 65thn melahirkn s0rg anak. rakan-rakannya dtg b'kunjung utk m'jenguknya. ketika mereka ingin m'lihat bayi nenek t'sebut, nenek itu b'kata "Nanti dulu." Beberapa minit kemudian,mereka b'kata ingin m'lihat bayi itu lg.tetapi nenek itu tetap b'kata "Nanti dulu." Akhirnya mereka b'tanya "Bila kami boleh melihat bayi engkau?" "Bila dia menangis." "Kenapa kami harus tunggu sampai dia menagis?" "Sebabnya aku lupa, di mana aku letak bayiku td."

ketidakl0gikn : nenek tu dh men0pause la..!!!~unless she t0ok h0rm0nal supplement.. da.
m0ral 0f the st0ry : jgn bg nenek yg nyayuk
beranak,jaga anak kecil atau mempunyai anak kecil.

nih pesal gmb0r teenage pregnancy lak nih k0rg..haish..k0rg nih prasn je slh aku an..takde,aku nk tunjuk sbnrnye nih la yg jd,kal0 remaja pregnant..(c0ver!) ade plak anak anjing yg dmintaknya..nmpak sgt p0nteng mse repr0ductive t0pic dlm klas bi0l0gy an..




Lawak budi bahasa LRT:
se0rg gadis cantik menaiki LRT yang sgt penuh sesak. gadis itu b
'diri btul2 d hadapn s0rg pemuda. seketika kemudian pemuda itu bangun, namun blum sempat pemuda itu b'kata apa2, gadis cantik itu menolak pemuda itu dgn lembut ke tmpt duduknya smbil b'kata, "Terima kasih, saya lebih suka b'diri." Pemuda itu t'cengang penuh kehairanan. dia sedikit jengkil krn dit0lak oleh gadis itu walaupun secara lembut. pemuda itu p0n b'diri semula tetapi skali lg gadis itu menolaknya duduk semula dan b'kata dgn sedikit kuat hingga didengarioleh lain2 penumpang, "Tak apa,tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa, pemuda itu berdiri lg utk kali yg ke3 sambil m'jerit, "Woii cik kak!saya nk turun laaaaaaaa!!!saya dh t'lepas perhentian saya ta0!!? apa pnya perasan lah dia ni?!!!!

ketidakl0gikan : ada ke p0mpuan prasan cmni? mgkn..wallahu a'lam
m0ral of the st0ry : wahai p0mpuan skalian alam, jagalah budi bhsa,jgn b'sikap t'buru2 melulu xtentu psl..okay?


No comments:

Related Posts with Thumbnails