Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Wednesday, November 17, 2010

Award Cantik?

Salam readers skalian.. di malam yang hening ini, aku nak buat entri tentang 'award' yang telah se0rang blogger nih susah payah bagi kat aku..*erk,susah ke? apa2 aje 0kayh..sebelum aku mula melalut ke laut, aku persembahkan..inilah award yg comey lotey utk blog yg cantik bak kata tuan yg memberi, miss qilah..cantik ke blog nih??eekeke

berikan 1 nickname utk sy
= qilah ku syg..tee hee

ucapan untuk pemberi award
= thanx a l0t f0r this award..wt susah2 je..len kali, bagi la lagi ye..hehe

berikan 6 favourite artist @ singer @ band group yang korang minat
= aku ni biasanye minat lagu je.. x minat artis nye.sebab lagu2 tertentu dari seorang artis tuh je yg menjadi pilihan hatiku.tp,aku bg la jugak an..*baik x aku?
Maher Zain
Heliza
Ziana Zain
Ukays
Celine Dion
Super Junior


bagi award ni kpd 10 blogger yang punye blog yang cantik lagi cun
= nnt aku blogwalking kt blog k0rg, aku pass 0kayh??


last, but n0t least..terima kasih daun keladi, kalau b0leh nak lagi..*isk,tamak hal0ba betul cik syira nih..sigh..!~



5 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

ohhh~ awards yg dulu pon xsmpt buat lg.. huk3~ xpe2.. keen akan cuba buat laju2.. btw, thanx yep syira~ ^_^

Miss Syamsina said...

tq dear, nanti sy buat k..

Roxy zai said...

bestnya dpt award..tahniah2!!;)

POSH76 said...

shoutmix lambat upload...blogwalking

chapter 15 said...

hehe. tq syiraa. terharu :)

Related Posts with Thumbnails