Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Thursday, November 18, 2010

Cuti + Jalan = Gembira

Salam readers skalian..buat pengetahuan k0rg, aku tgh cuti raya haji + cuti semester = cuti 1mggu..bkn la nk kata xb'syukur, tp mmg rasa sgt sekejap..0rg lain cuti sem sebln k0t..wuwuwu..s0, utk menaikkn semangat, kte kena la memikir 0rg yg kurang b'nasib baik dari kita..cthnya,cm pelajar di perantauan..lg la takleh balik kn..lg sedih..cm housemate aku s0rg nih..dia 0rg sabah, so dia ingat cuti semggu je ari tuh..tp,mmg cuti smggu je..eyh, ape aku melalut nih..



ye la,cuti smggu je..tp, p0sting dia abes peksa awal..selas
a mggu lepas lg..s0, hampir 2mggu jugak la cuti dia an..tp, nk booking ticket flight..kne la book awal..kal0 tak, mmg 'sakit' la kan..bila dia tak balik sabah (walaup0n dia muslim), jd aku ajak la beraya kt umah aku memandangkn aku la antara umah yg plg dekat iaitu kL..wa ckp sama lu..aku mmg dh pujuk habis-habisan n g0da dia dgn b'mcm2 nikmat duk kt umah..tp, dia kuat iman..eceh..katanya nk study..biar la..so, moral of the story, kita mesti manfaatkn sisa cuti yg masih ada..yippie..!~

n td kn, aku kluar dgn si dia, chenta hati..oh, biasala..ntah mcm mana..cite knangn lalu..dia pnah keje jd pelak0n tambahan dlu..sgt tambahan 0keyh..takde apa nk bangga or whut s0 eva..apa bnda ntah yg kt0rg bicangkn..biasa la,aku suka ckp dia perasan ensem..leh pulak dia t'cerita pasal intan ladyana minta n0 telefon dia mse kt tmpt p'gmbaran c0z intan ladyana ckp muka dia mcm arwah achik spin..pffttt?? k0rg rse l0gik ke?? 0keyh,sila amek baldi n muntah di dlmnya..slama aku b'sama dia dlm tempoh 6 thn nih, side mana yg buat dia nmpk cm arwah achik spin,aku p0n xta0 la..tp,dia ckp dia xbg n0 tep0n dia.I believe in you,dear..

n td, kt0rg sempat tgk wayang cte skyline..mmg last minute gle..haha..mmg best gle cte dia..aksi dia yg 0ver..ala2 cte rasaksa dlm ultraman gaia..berlawan tanpa kesudahan..gle,aku rasa cm dh kiamat lak cte nih..*insaf seketika..n ending dia,
walaup0n tak la happy sgt, tp i loiiikkkee....s0 s0 s0 s0 sweeett..kal0 nak tahu apa dia,k0rg kena la tgk sendiri..bg aku, mmg xrugi la buat peminat aksi, mcm chenta hati ku ini..kui kui kui..





3 comments:

green yg gorgeous said...

besx..cite skyline?hehe..

hamzah ian said...

nyesal gua tngk citer skyline.. argh..

Zulkifli... said...

cite skyline xbest..hahahah

Related Posts with Thumbnails