Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Saturday, August 14, 2010

M'ngalah bukan b'makna kalah..=)

salam readers skalian..aku dh smpai umah..balik weekend dr sg bul0h cm biase..na 0nline n m'jlnkn tanggungjwb sbg bl0gger,blogwalking, tulis p0st baru ..*cm ape lak an.. but at da same time, my sis balik...lapt0p dia r0sakla, ape la..lapt0p yg slalu aku guna kt k0lej,aku ta bw balek plak..n na harap lapt0p aku kt umah nih je la an..* yg aku tgh guna nih..s0b2..jd,sbg adek bradek yg cume dua 0rg je..aku dgn rela m'ngalah..ecece..ye ke? tgk.cm rabbit kt bwh nih..chumel kn..men sme2...weee..na td0 dah la..nite...

No comments:

Related Posts with Thumbnails