Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Friday, August 20, 2010

Saya bkn Pakar Kejelitaan, saya cuma sukakn k'cantikn..

salam readers..0kay,kjadian nih b'laku s'waktu d asrama ku d sg bul0h..kt situ,1 umah ada 10 org p'huni..nme je umah,tp, mcm2 xleh bw..tensen ta0..tv,h0t plate,micr0wave..takleh bw..ada h0usemate aku yg b'tnykn ttg mslh rmbutnya..wallaweyh..aku nih bkn la pakar k'cantikan..tp,tips aku utk jaga rambut,aku akn pkai

.
.
.
.
.
.
.sunsilk hair recovery treatment - xta0 la ada yg pnah pkai ke,tp cara aku pkai, aku pkai tiap2 hari2 mse mandi..shari skali la..then,bilas..dia bkn jenis yg leh bw ke mne2,xyah bilas tuh..ekeke..aku xkesa sgt shamp0o pe yg aku akn pkai c0z tiap2 kali beli aku akn tukar shamp0o, c0z aku pnah dg rmbut kte akn adapt thdp 1 shamp0o..n xdpt serap nutrient yg ada la..tp,aku xta0 sjauh mne tahap k'sahihan statement tuh 0kay.?
.
.
.
.
.
.
.
.
then,rmbut k0rg akn jd cmni..
0k,tipu je..
.
.
.
.
.
.
.
inilah hasilnya..agaga... peace n0 war..!~


1 comment:

Nicola C said...

Very thoughttful blog

Related Posts with Thumbnails