Assalamualaikum. Ini adalah personal blog . Sebarang penulisan adalah atas hasil pemikiran tuan punya blog kecuali dikreditkan kepada sesiapa. Sebarang copy cat adalah dilarang kecuali atas kebenaran. Terima kasih kerana sudi membaca dan

Friday, June 17, 2011

Pertama Kali. Terima Kasih Nuffnang!!!

Assalamualaikum!

Suka suka! Kenapa syira suka sangat ni? Haih! Hari inilah hari pertama syira dapat Buffered Earnings setelah sekian lama syira setia dengan Nuffnang! Oh Nuffnang, I Love You Very Strongggggg! Ekeke



Oke, fine!Nampak sangat keterujaan syira di situ. Ye la. Syira cuma blogger hingusan yang baru nak belajar berblogging. Jadi, my first BE should excite my nerve. Hehe. Apa2 pun, terima kasih Nuffnang!!!!!!!!!

Buat sesiapa yang masih belum dapat BE, syira pun tunggu berapa lama dah ni dik oiii. Sabar itu adalah kunci kejayaan. Dan syira akan cuba membaiki penulisan syira untuk tatapan pembaca2 blog syira.

Nota kaki : Haip korang blogger pemes2 tuh mesti korang punya dah ke berapa ratus BE dah dapat kan. Jelesssssssssssss!!!





8 comments:

shalina samsudin said...

untunglah..tahniah :D

Dianaa said...

Untung la. Haha! Diana jealous tengok orang dpt BE ni :(

nurul nadia nasir said...

wah congratess nadia dok tunggu2 pon xdpt lgi haha

syira said...

Shalina : thanks.. hehe

Diana and nadia : takpe. sabar. syira pun dapat ni setelah menunggu sekian lama. kalau ada masa lapang, insyaAllah syira buat tuto mcmane nak 'beramah mesra' dengan Nuffnang okeh?

aque said...

tahniah.... wah... menantikan tutor dari syrah!!!

kisah gadis stay up late said...

wahh3..tahniah la..
kita try jgak tp macam x jadi je..huhu

Faez Rusni said...

wah..syoknye..paeh pon tunggu gak nie....

Bui Idzra Ryn said...

sekurang2 syira dah dpt BE..bui belum lagi taww..tp nak tanya jugak ni..kalau BE,memang ader tulis BE kan..?bui ader jugak pendapatan dr Nuffnang ni tapi takder tulis BE pun..huhu

Related Posts with Thumbnails